درباره گلد مهاجر

گلد مهاجر با سابقه فعالیت در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا، خدمات متنوعی را به متقاضیان ارائه می‌دهد. گلد مهاجر  خدمات مهاجرت به بیش از ۵ کشور جهان را به صورت قانونی و تخصصی ارائه می‌دهد. همچنین،  گلد مهاجر در زمینه‌های مثل ریجکتی ویزا، شکایت از ادارات مهاجرت کشورهای مقصد  نیز فعالیت می‌کند.

گلد ماجر با همکاری مشاورین مجرب در ایران و کشور‌های مختلف، این امکان را برای متقاضیان فراهم می‌کند تا مراحل مهاجرت خود را به صورت قانونی و بدون نگرانی طی کنند. این مجموعه همچنین با همکاری شرکت‌های اعزام دانشجو، تحصیل در خارج از کشور را برای متقاضیان تسهیل می‌کند.

گلد مهاجر فعالیت خود را در سال 1397  به طور رسمی آغاز نمود. گلد مهاجر با بهره‌گیری از یک تیم متخصص در داخل کشور و رابط‌های متخصص و معتمد در خارج از کشور در زمینه مشاوره تحصیلی، اخذ ویزا، اخذ پذیرش، اخذ روادید، ثبت نام و خدمات مربوط به انتقال، اسکان و جانمایی. لندینگ ارائه می‌دهد.

رسالت ما نشان دادن راه است و ما مشرف به این مسیر هستیم. گلد مهاجر دارای تمام مجوز‌های لازم اعم از مجوز رسمی کاریابی از وزارت کار است.
تحقیق و بررسی انواع راه‌های مهاجرت متناسب با شرایط افراد. با این کار اطمینان حاصل می‌کنیم که بهترین شیوه‌ی مهاجرت برای هر فرد انتخاب شده است. مشتاقیم همه‌ی ذینفعان اعم از تمامی شرکت‌های مهاجرتی و را در یک مذاکره سازنده مشارکت داده و صنعت مهاجرت را به سمت استاندار بالاتر هدایت کنیم.